Skip to content
Flipowanie - Gabriela Borowczyk
  • Flipowanie® online
    • Flipowanie® – Kurs PODSTAWOWY
    • Flipowanie® – Kurs Dla ZAAWANSOWANYCH
    • Flipowanie® – Kurs LITERNICTWA
  • Archetypy online
    • Kurs on-line dla coachów
    • Mapa Archetypów on-line
  • Prezentacje
  • Najbliższe Warsztaty
    • Flipowanie® – warsztat online
    • Flipowanie® – warsztat stacjonarny
    • Budowanie Marki Osobistej – warsztat online
    • Budowanie Marki Osobistej – warsztat stacjonarny
  • SKLEP
    • Archetypy online
    • FLIPOWANIE® – kursy online
    • Karty, Mazaki i Akcesoria
    • Nagrania webinarów
    • Prezentacje – kurs online
    • Tokeny – Mapa Archetypów
    • Warsztat online
    • Warsztaty stacjonarne
    • Vouchery
    • Wszystkie produkty
  • Blog
  • Kontakt
    • O mnie
  • Zaloguj się
  • Cart/0,00 zł
    0

Jakie korzyści niesie budowanie marki osobistej?

Personal branding to pojęcie, które w ostatnich latach zyskało na popularności. Jest to nie tylko znakomity sposób na zdobycie nowych klientów, ale także rozwój działalności. Jak świadomie budować spójną i unikatową markę osobistą w biznesie? Jak postępować, by zadziała się prawdziwa magia? Zapraszam do lektury.

Czym jest marka osobista?

Definicja marki osobistej nie jest jednoznaczna, gdyż jest to pojęcie, które kryje naprawdę wiele. W skrócie personal branding to strategia marketingowa, mająca na celu świadome wykreowanie wizerunku danej osoby oraz zarządzanie nim we wcześniej ustalony sposób. Dziś o marce osobistej mówi się naprawdę dużo i nie powinno to nikogo dziwić, w końcu samo posiadanie silnej marki osobistej jest bardzo pożądane. Przyjęło się, że dotyczy to raczej osób publicznych, firm, czy freelancerów. Nic bardziej mylnego! Każdy może budować spójną i autentyczną markę osobistą w social mediach, biznesie i innych obszarach, gdyż każdy posiada markę osobistą. Najważniejsze jest poznanie odpowiednich narzędzi oraz umiejętne ich wykorzystanie podczas zarządzania swoją marką.

Najważniejsze korzyści personal brandingu

Dziś sukces marki nie zależy w głównej mierze od branży, polityki działalności, ilości oferowanych produktów, czy usług, ani nawet ich oryginalności. Najważniejszą walutą jest zaufanie klientów. Nie da się ukryć, że jest to długotrwały i skomplikowany proces, który wymaga odpowiedniego i wprawnego komunikowania się. Najważniejsze korzyści, które niesie za sobą personal branding to właśnie zdobycie tego zaufania, co przekłada się na łatwiejsze zdobywanie nowych zleceń, zamówień, lepszą pracę, czy poszerzenie grona klientów. Jeżeli Twoja marka osobista w social mediach będzie cieszyła się zaufaniem to chętniej będą z Tobą budowane kontakty biznesowe, a także wielu specjalistów będzie pragnąć współpracować właśnie z Tobą. Prawdziwa magia! Już wiesz, jakie korzyści niesie budowanie marki osobistej, więc warto dowiedzieć się, w jaki sposób zrobić to na solidnych fundamentach.

Budowanie marki osobistej na solidnych fundamentach

Jednym z najważniejszych fundamentów do budowy marki jest autentyczność. Marka osobista w biznesie nie powstaje z dnia na dzień. Tworzenie wizerunku i marki to proces, który jednak ma w sobie coś z dobrego i przemyślanego biznesplanu. W magii tej jednak istnieje jedna różnica – budowanie marki osobistej jest bardziej indywidualne, gdyż każdy przedsiębiorca chce przedstawić swoje idee w odrębny sposób. Powtarzalność lub podążanie za schematami nie będzie odpowiednim rozwiązaniem. To właśnie dlatego tak ważne jest odpowiednie dopracowanie i doprecyzowanie bazowego pomysłu, a także znalezienie metody na stworzenie charakterystycznej i rozpoznawalnej marki. Musisz nie tylko wiedzieć, co popchnęło Cię do założenia działalności, ale także uzmysłowić sobie, co wyróżnia Ciebie i Twój brand, jakie wartościowe cechy posiadasz oraz do jakich klientów i w jaki sposób chcesz trafić. By można było z perspektywy czasu powiedzieć „tak miało być!”, to najpierw trzeba poznać odpowiednie narzędzia oraz optymalne sposoby ich wykorzystywania. Doskonałym pomysłem na poszerzenie swojej samoświadomości i uzmysłowienie sobie, w jakim obecnie punkcie jest Twoja marka osobista w biznesie i do czego dąży jest szkolenie, na którym wprowadzę Cię krok po kroku w arkana budowy autentycznej, czyli wzniesionej na solidnych fundamentach, marki. Pozwól, by zadziała się magia!

Podziel się tym artykułem ze znajomymi

Zostaw komentarz Anuluj odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Zapisz się na newsletter, a nie umknie Ci wtedy żadna tajemna wiedza.

Popularne wpisy

Loading...

Tagi

Tagi
archetyp archetypy archetypy marki arkusze pracy autodiagnoza autorefleksja bikablo branding branding produktu branding usług buntownik edukacja facylitacja graficzna flipchart flipowanie ikea język marki katnisseverdeen komunikacja marki kreatywność kurs online liternictwo mapa archetypów online mapa archetypóww marka marka osobista Martin Hausmann mnemotechnika moderator myślenie wizualne nauczyciel notatka graficzna notatka wizualna notatki graficzne osobowość marki personal branding rozwój osobisty samoświadomość scrum master sketchnoting szkolenia token trener warsztaty wizualizacja

O mnie

Gabriela BOROWCZYK

Trener, facylitator graficzny, coach

Jestem twórcą i właścicielką znaku towarowego Flipowanie® oraz niestrudzoną propagatorką myślenia wizualnego i facylitacji graficznej zarówno w biznesie, jak i edukacji. Jestem również autorką Kart Archetypów i współautorką Kart Opowieści i Kart Transformacji. Kocham to, co robię. :-)

Facebook Instagram Youtube Linkedin
Masz pytania?

Szukasz szkoleń dla pracowników?
Interesują Cię pakiety dla firm?

Więcej informacji
601 284 670
kontakt@flipowanie.pl

Obserwuj mnie w social media. Spodziewaj się magii i inspiracji.

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Sklep

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Prezentacje PPT
  • Myślenie wizualne
  • Archetypy marki
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Prezentacje PPT
  • Myślenie wizualne
  • Archetypy marki

Oferta

  • Twoje zamówienia
  • Ustawienia konta
  • Szkolenie z facylitacji
  • Notatki wizualne
  • Budowanie marki osobistej
  • Sketchnote
  • Twoje zamówienia
  • Ustawienia konta
  • Szkolenie z facylitacji
  • Notatki wizualne
  • Budowanie marki osobistej
  • Sketchnote

Kontakt

  • 601 284 670
  • kontakt@flipowanie.pl
  • 601 284 670
  • kontakt@flipowanie.pl

Firma

MarkaPRO Gabriela Borowczyk
Jeżewskiego 5c/38
02-796 Warszawa
NIP: 522 190 50 38

Zapisz się na newsletter!!

A w nim więcej magii. Nie umkną Ci nowości i wpisy na blogu.

Informujemy, że nasza strona korzysta z plików cookie i podobnych technologii, które pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje o celu ich używania i zmianie ustawień plików cookie i innych technologii w przeglądarce internetowej można znaleźć w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza przeczytanie powyższych informacji i zaakceptowanie plików cookie. Czytaj dalej
Zaakceptuj ciasteczka
Ustawienia Prywatności
Ustawienia zgody na pliki cookie Ustawienia plików cookie
Ustawienia zgody na pliki cookie Ustawienia plików cookie

Ustawienia Prywatności

Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

  • Block all
  • Essential
  • Functionality
  • Analytics
  • Advertising

Ta strona będzie

  • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
  • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
  • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
  • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
  • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
  • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

Ta strona internetowa nie będzie

  • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
  • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
  • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie

  • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
  • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
  • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
  • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
  • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
  • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

Ta strona internetowa nie będzie

  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
  • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie

  • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
  • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
  • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
  • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
  • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
  • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
  • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
  • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

Ta strona internetowa nie będzie

  • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie

  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
  • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
  • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
  • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona internetowa nie będzie

  • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
Zapisz i zamknij