Skip to content
Flipowanie - Gabriela Borowczyk
  • Flipowanie® online
    • Flipowanie® – Kurs PODSTAWOWY
    • Flipowanie® – Kurs Dla ZAAWANSOWANYCH
    • Flipowanie® – Kurs LITERNICTWA
  • Archetypy online
    • Kurs on-line dla coachów
    • Mapa Archetypów on-line
  • Prezentacje
  • Najbliższe Warsztaty
    • Flipowanie® – warsztat stacjonarny
    • Budowanie Marki Osobistej – warsztat online
    • Budowanie Marki Osobistej – warsztat stacjonarny
  • SKLEP
    • Archetypy online
    • FLIPOWANIE® – kursy online
    • Flipowanie® – warsztaty
    • Karty, Mazaki i Akcesoria
    • Nagrania webinarów
    • Prezentacje – kurs online
    • Tokeny – Mapa Archetypów
    • Warsztat online
    • Warsztaty stacjonarne
    • Vouchery
    • Wszystkie produkty
  • Blog
  • Kontakt
    • O mnie
  • Zaloguj się
  • Cart/0,00 zł
    0

BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ Szkolenie online

Rekrutacja Zakończona
Zapisz się na listę oczekujących

Poznaj siebie, doceń swoje archetypy i zbuduj spójną i unikatową markę osobistą. 

To nie jest warsztat dla leniwych, ale dla ciekawych siebie i gotowych do pracy i autorefleksji, poszerzenia horyzontów i zadania sobie ważnych pytań: 

  • Jaką markę osobistą chcę zbudować? 
  • Kim jest odbiorca mojej marki? 
  • Jaką wartość daję swoją markę? 
  • Jak zbudować pożądaną markę
    w mediach społecznościowych?   

Do współprowadzenia warsztatu zaprosiłam Doris Maklewską – DorisInSocialMedia – eksperta Instagram i LinkedIn. Będzie moc!

Zapisz się na listę oczekujących

JAK TO WYGLĄDA?

O marce osobistej mówi się dużo; określenie stało się popularne a samo posiadanie silnej marki jak najbardziej pożądane. Każdy z nas ma markę osobistą, ale nie każdy wie, jak świadomie ją budować, jak nią zarządzać i jakie narzędzia warto do tego wykorzystać. Podczas tego warsztatu krok po kroku wprowadzimy Cię w arkana świadomego budowania spójnej i autentycznej marki osobistej. Podczas tego warsztatu nie zbudujesz marki – na markę pracuje się długo – ale poznasz mechanizmy i pomocne narzędzia, poszerzysz swoją samoświadomość, w którym punkcie tej podróży dziś jesteś i dokąd chcesz dojść.

  • Warsztat Budowania Marki Osobistej to 10 h intensywnej pracy rozłożonych na 4 spotkania ONLINE w dniach 27.09, 28.09, 04.10, 06.10 2021
  • Pracujemy online na żywo, łączymy się poprzez komunikator internetowy.
  • Warsztat prowadzą: Gabriela Borowczyk (trzy pierwsze spotkania) i Doris Maklewska (czwarte spotkanie) – zobacz szczegółowy program poniżej

CO ZYSKASZ?

  • Otrzymasz narzędzia, które pomogą Ci zbudować spójną, ekspercką markę osobistą
  • Dowiesz się, jak świadomie zarządzać swoimi archetypami
  • Zdefiniujesz swoją grupę docelową i cele strategiczne Twojej marki
  • Popracujesz nad stylem narracji Twojej marki wynikającym z Twoich archetypów
  • Sporządzisz swój social network graph (diagram obecności w social mediach) adekwatny do realizacji Twoich celów strategicznych
  • Dowiesz się jak zbudować efektywny profil na LinkedIn i Instagram i jak tworzyć plan komunikacji Twojej marki online
co zyskasz

DLA KOGO JEST TEN WARSZTAT?

Dla freelancerów i przedsiębiorców
Dla managerów i liderów
Dla szefów projektów
Dla każdego, kto chce świadomie budować autentyczną i spójną markę osobistą
Dla tych, którzy chcą przejąć kontrolę nad swoją marką i nie boją się intensywnej pracy
Kup warsztat online

Spotkanie 1-2-3 prowadzi Gabriela Borowczyk, spotkanie 4 prowadzi Doris Maklewska

17:00-19:30 każdego dnia

PROGRAM

1. Spotkanie 1 – ARCHETYPY MARKI – Gabriela Borowczyk
  • Marka osobista a wizerunek
  • Co wpływa na naszą markę osobistą?
  • 3 etapy budowania marki osobistej
  • koncepcja archetypów
  • indywidualna mapa archetypów w aplikacji online
  • osie potrzeb, archetypy dominujące i uzupełniające
  • zadanie wdrożeniowe po warsztacie
2. Spotkanie 2 – JAKĄ MARKĘ CHCĘ ZBUDOWAĆ? - Gabriela Borowczyk
  • identyfikacja mocnych stron
  • wartości marki
  • motywatory i destruktory
  • zdefiniowanie grup docelowych marki i stworzenie ich persony
  • wizja rozwoju i definiowanie celów rozwojowych
  • zadanie po warsztacie: „lustro społeczne” – jak dziś widzą mnie inni? – feedback 4 wskazanych osób, mapa archetypów sporządzona dla Ciebie przez nich w aplikacji online 
3. Spotkanie 3 – DZIAŁANIE i KOMUNIKACJA MARKI - Gabriela Borowczyk
  •  zdefiniowanie celów strategicznych marki
  •  język komunikacji wynikający z archetypów
  • narzędzia komunikacji marki (content marketing, spotkania, webinary, produkty, itp.)
  • social network graph
  • zadanie wdrożeniowe po warsztacie (formularz autoaudyt marki)
4. Spotkanie 4 – KOMUNIKACJA na LINKEDIN i INSTAGRAMIE - Doris Maklewska
  •  charakterystyka, rola i możliwości LinkedIn i Instagram
  • jak zbudować skuteczny profil osobisty na LI/Insta
  • co sprawia, że komunikacja na portalach jest efektywna?
  • przykładowy audyt profilu
  • narzędzia usprawniające pracę (Canva, Inshot, CapCut, itp.)
  • Kup warsztat online

Czym jest budowanie marki osobistej?

Pod pojęciem marki osobistej kryje się naprawdę wiele – to przede wszystkim główna koncepcja firmy, idea, która popchnęła Cię do założenia własnej działalności, niezależnie od jej charakteru. Budowanie marki osobistej ma coś z dobrego biznesplanu, tyle że jest bardziej osobiste, indywidualne i dla każdego przedsiębiorcy będzie – zapewne – przedstawiać się w zupełnie odmienny sposób. I właśnie na tym polega misja tego szkolenia: uzmysłowienie sobie, czym marka osobista jest, jak ją kreować rozsądnie i odważnie, a także, do jakich odbiorców się kierować i jakich środków do tego używać. Szkolenie nie stworzy wizerunku i marki ot tak, ale pozwoli zapoznać się z odpowiednimi narzędziami i optymalnymi sposobami ich używania.

Jak przebiega szkolenie z budowania marki osobistej?

Oferowane zajęcia z budowania marki osobistej składają się z szeregu czterech spotkań w wersji on-line, trwających w sumie dziesięć godzin zegarowych. Spotkania nie są wcześniej nagrywane, a wszyscy zapisani uczestnicy biorą udział w sesjach na żywo, dzięki czemu odbiór nie traci na wartości. Taki system prowadzenia zajęć jest bardzo wygodny, ponieważ nie wymaga przemieszczania się na wyznaczone miejsce. Nową wiedzę i umiejętności możesz przyswajać w dowolnym miejscu, w jakim czujesz się najlepiej. Zajęcia z budowania marki osobistej prowadzone są przez dwa autorytety w tej dziedzinie – zawodowego coacha i kreatorki myślenia wizualnego oraz trenerki tworzenia własnej marki za pomocą mediów, w tym Instagrama oraz LinkedIn: Gabrielę Borowczyk i Doris Maklewską.

Czego dowiesz się ze szkolenia?

Podczas czterech spotkań omawiane są wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem firmy od strony wizerunkowej, czyli od strony marki. Poza bazowym pomysłem konieczne jest dopracowanie i doprecyzowanie koncepcji przedsiębiorstwa, znalezienie sposobu na zbudowanie podwalin pod własny, charakterystyczny i rozpoznawalny brand. Jeśli chodzi o samo budowanie marki osobistej, szkolenie zaczyna się omówieniem archetypów oraz osią potrzeb, dzięki którym można wyjść do rozmów o tworzeniu własnych koncepcji. Drugie spotkanie skupia się na konkretnej firmie i wyeksponowaniu jej mocnych stron, na których można budować markę osobistą. Kolejne spotkanie poświęcone jest komunikacji, związanymi z nią językiem oraz narzędziami, a także planowaniem strategii. Ostatnie spotkanie przeznaczone jest na zapoznanie się z serwisami LinkedIn i Instagram, jednymi z najpopularniejszych dzisiaj środków komunikacji z potencjalnymi klientami.

Dlaczego warto wybrać szkolenie z budowania marki osobistej?

Sukces marki w dużej mierze nie zależy dzisiaj od branży, w jakiej działa firma, ani nawet od szerokości oferty, ilości oferowanych produktów czy oryginalności usług. Znacznie ważniejsze jest zaufanie klientów, to zaś proces długotrwały i wymagający umiejętnego komunikowania się z grupą docelową. W czasach silnie rozbudowanych i oddziałujących mediów to jedyny sposób, aby się dopasować i znaleźć własną ścieżkę dla swojego biznesu.

Który element warsztatu jest najważniejszy?

Przygotowany przeze mnie warsztat został opracowany w taki sposób, aby swoim zakresem objął wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia efektywnej i spójnej komunikacji marki. Nie ma w nim elementów mniej lub bardziej ważnych – każda część warsztatu z budowania marki osobistej dotyczy innej kwestii. Dopiero ich sumaryczne zestawienie daje pełen obraz tego, czym jest i czym powinna stać się Twoja marka, aby zaczęła wyróżniać się na rynku, mówiła do właściwej grupy docelowej, mogła przynosić realne zyski i nie miała kłopotu z pozyskiwaniem nowych, lojalnych klientów. Na każdym etapie poznasz nowe zagadnienia, być może jeszcze dla Ciebie nieodkryte lub dotychczas niejasne, dzięki którym w przyszłości będziesz przebojem zdobywać kolejne rejony w branży. Dowiesz się czym jest:

  • mapa archetypów
  • unikatowy język marki oparty na niej
  • persona grupy docelowej
  • poznasz kilka kluczowych narzędzi przydatnych w tworzeniu komunikacji marki: klucze fascynacji, rytuały człowieka, itp

Kiedy warto wybrać szkolenie z budowania marki osobistej?

Każdy moment jest dobry, aby porozmawiać o budowaniu marki osobistej – szkolenie dedykowane jest wszystkim tym, którzy chcą być ekspertami w prowadzeniu swojego biznesu i w ciągłym wprowadzaniu go na coraz wyższe poziomy. Nie ma znaczenia, czy dopiero startujesz ze swoim pomysłem i chcesz wybić się ponad morze innych działalności w tej samej branży, czy może jesteś starym wyjadaczem, który chce zmienić sposób komunikacji oraz postrzegania swojej firmy, przekształcając ją z archaicznej w nowoczesną i dostępną dla każdego klienta. Szkolenie, które dla Ciebie przygotowałam, sprawi, że znacznie lepiej będziesz poruszać się w obrębie własnej marki, czując ją i rozumiejąc jej istotę oraz to, czym chcesz, żeby się stała. Z drugiej strony zaś zastanowisz się, dla kogo jest Twoja marka, kto jest Twoją grupą docelową, i jakie ta grupa docelowa ma potrzeby, aspiracje, bolączki i marzenia. Jak i w czym możesz pomóc odbiorcom Twojej marki.

Prowadzący

Gabriela BOROWCZYK

Trener, facylitator graficzny, coach

Jestem twórcą i właścicielką znaku towarowego Flipowanie® oraz niestrudzoną propagatorką myślenia wizualnego i facylitacji graficznej zarówno w biznesie, jak i edukacji. Jestem również autorką Kart Archetypów i współautorką Kart Opowieści i Kart Transformacji. Kocham to, co robię. 🙂

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Doris Maklewska

Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram.  Pasjonatka zdrowej kultury organizacyjnej, empatycznej komunikacji biznesowej i… żeglarstwa! 
Współpracuje z klientami indywidualnymi i organizacjami takimi jak Bonduelle, Experience Corner, Brainwave.,,
Na szkoleniach stawia na indywidualne cechy uczestników, opierając się na ich dostępnych zasobach, pokazując ich wpływ na potencjał organizacji.
W trakcie szkoleń wykorzystuje wieloletnie doświadczenie improwizacyjne. Jej pierwszy Talent Gallupa, to Woo. 🙂

Link Instagram Linkedin

Co mówią klienci?

Opinie spontaniczne

Polecam wszystkie warsztaty Gabrysi Gabriela Borowczyk. To, co Gabi robi na warsztatach, to przechodzi ludzkie pojęcie. Flipowanie, podróż bohatera, archetypy – można wymieniać bez końca. Od warsztatu z Gabi właśnie zaczęłam poważnie myśleć o zmianie swojego startu na mój Statek St-38. Od Gabi to się wszystko zaczęło. Ogromna wiedza, przekazywana w przystępny sposób. Wyjątkowy trener. Polecam z całego serca1

Marta Idczak

Jestem “na świeżo” po dwóch online’owych kursach Gabrysi. Rewelacja! Prowadzenie krok po kroku, przekazywanie wiedzy w nie tylko przystępny, ale też bardzo życzliwy, przyjazny, spokojny sposób, z humorem i pozytywną energią. Cenne, inspirujące materiały do pobrania. Talent Gabrysi, który chciałoby się powiedzieć “zaraża” i nakręca do działania. I co jest bardzo wartościowe – po ukończeniu kursu można wracać ponownie do  dowolnych modułów. No i hasło “tak miało być!” – uwielbiam!:) Znając Gabrysię ten kurs nie mógł się nie udać – tak MUSIAŁO być!

Joanna Mrugalska

Gabrysia jest jak mag i dzieje się magia tam, gdzie się pojawi. Pracuję z jej Kartami Archetypów. Są świetnym narzędziem. Do pracy z marką osobistą, strategią produktu, komunikacją managera/lidera, firmy, produktu, czy usługi. Możliwości nieskończone… Zawsze działają, wciągają uczestników, budzą kreatywność, otwierają. Wow.

Zuzanna Mazurek

Polecam bardzo merytoryczny, ciekawy i solidnie przygotowany kurs Flipowanie. Kurs podstawowy jest pełen wartościowej wiedzy również dla osób z pewnym doświadczeniem w sketchnotingu. Dziękuję Gabrysiu.

Milena Jastrzębska

Przerobiłam kurs dla zaawansowanych Flipowanie. Kurs jest rewelacyjny i dostałam w kursie więcej niż oczekiwałam. Mnóstwo przykładów i ciekawych rozwiązań, pięknie przygotowane karty do druku, aby powtórzyć przerobiony materiał. Dodatkowo kurs jest pięknie zmontowany – częste zmiany scen, przez co bardzo fajnie się ogląda i wcale nie nudzi. Dodatkowo Gabrysia ma świetne poczucie humoru i co chwilę rozbawia jakimś dowcipem. Cały kurs znajduje się na profesjonalnej platformie, na której miałam możliwość oznaczania ukończonych lekcji- to bardzo przydatne, jeśli wracamy do kursu po pewnym czasie. Po przerobieniu kursu miałam już niejednokrotnie możliwość wdrożenia wiedzy i wskazówek z kursu, gdyż dużo zostaje w głowie, a prowadząca ma niesamowitą charyzmę i umiejetność obrazowania omawianych tematów. Polecam.

Mariola Nowak-Jäger

Zapisz się na listę oczekujących

BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ Szkolenie online

  • 10 godzin intensywnej refleksji, poznawania siebie i opracowywania planu działania Twojej unikatowej marki osobistej
  • 5 tokenów (dostępów do aplikacji online) do tworzenia mapy archetypów
  • Omówienie narzędzi, pakiet materiałów i arkuszy pracy

699 zł

Dodaj do koszyka

Masz pytania?

Szukasz szkoleń dla pracowników?
Interesują Cię pakiety dla firm?

Więcej informacji

601 284 670

kontakt@flipowanie.pl

Obserwuj mnie w social media. Spodziewaj się magii i inspiracji.

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Sklep

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Prezentacje PPT
  • Myślenie wizualne
  • Archetypy marki
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Prezentacje PPT
  • Myślenie wizualne
  • Archetypy marki

Oferta

  • Twoje zamówienia
  • Ustawienia konta
  • Szkolenie z facylitacji
  • Notatki wizualne
  • Budowanie marki osobistej
  • Sketchnote
  • Twoje zamówienia
  • Ustawienia konta
  • Szkolenie z facylitacji
  • Notatki wizualne
  • Budowanie marki osobistej
  • Sketchnote

Kontakt

  • 601 284 670
  • kontakt@flipowanie.pl
  • 601 284 670
  • kontakt@flipowanie.pl

Firma

MarkaPRO Gabriela Borowczyk
Jeżewskiego 5c/38
02-796 Warszawa
NIP: 522 190 50 38

Zapisz się na newsletter!!

A w nim więcej magii. Nie umkną Ci nowości i wpisy na blogu.

Informujemy, że nasza strona korzysta z plików cookie i podobnych technologii, które pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje o celu ich używania i zmianie ustawień plików cookie i innych technologii w przeglądarce internetowej można znaleźć w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza przeczytanie powyższych informacji i zaakceptowanie plików cookie. Czytaj dalej
Zaakceptuj ciasteczka
Ustawienia Prywatności
Ustawienia zgody na pliki cookie Ustawienia plików cookie
Ustawienia zgody na pliki cookie Ustawienia plików cookie

Ustawienia Prywatności

Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

  • Block all
  • Essential
  • Functionality
  • Analytics
  • Advertising

Ta strona będzie

  • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
  • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
  • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
  • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
  • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
  • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

Ta strona internetowa nie będzie

  • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
  • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
  • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie

  • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
  • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
  • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
  • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
  • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
  • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

Ta strona internetowa nie będzie

  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
  • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie

  • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
  • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
  • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
  • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
  • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
  • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
  • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
  • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

Ta strona internetowa nie będzie

  • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie

  • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
  • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
  • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
  • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
  • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
  • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
  • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
  • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona internetowa nie będzie

  • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
Zapisz i zamknij