Archetypy marki
Archetypy wprowadził do psychologii C.G. Jung, a dziś z ich mądrości korzysta zarówno świat marketingu, jak i rozwoju osobistego. To jedno z najważniejszych narzędzi pomocnych w tworzeniu marki osobistej oraz brandingu produktów i usług a MAPA ARCHETYPÓW pomaga tworzyć strategię komunikacji marki, wpływa na dobór języka marki i podkreśla jej unikatowy styl.
W pracy coachingowej pozwala na poszerzenie samoświadomości, autorefleksję w kontekście tożsamości coachee, jego stylu pracy i przywództwa oraz pomaga w wyznaczaniu celów rozwojowych.
Karty Archetypów przeznaczone są zarówno do pracy coachingowej, trenerskiej, jak i consultingowej.
Praca z kartami archetypów wzbogaci Twój warsztat pracy, a Twoim klientom otworzy nowe perspektywy.
Jeśli pracując z nimi znajdziesz własny pomysł na nie albo odkryjesz nowe możliwości ich zastosowania, wymyślisz ciekawe ćwiczenie, czy nową kartę pracy – podziel się i napisz do mnie. Z radością się z tym zapoznam i np. przygotuję nowy arkusz pracy do pobrania także dla innych. Warto się dzielić.
Trzymam kciuki za pasjonującą i nieustającą podróż. Gotowość nie tylko do zadawania sobie ważnych pytań, ale także do znalezienia na nie odpowiedzi.
Karty są dostępne zarówno w polskiej, jak i angielskiej wersji językowej.
Produkty związane
z archetypami
Dostęp na 365 dni
Dostęp do kursu i wszystkich materiałów dodatkowych masz na 365 dni od daty zakupu.
Gwarancja Satysfakcji
Jeżeli po obejrzeniu pierwszej lekcji stwierdzisz, że to nie dla Ciebie… zwrócę Ci 100% wpłaconej kwoty. Na zwrot masz 14 dni od zakupu.
Nowoczesna Platforma VOD
Oglądaj na dowolnym urządzeniu, kiedy chcesz i ile chcesz!