BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ SZKOLENIE ONLINE
Cykl 5 spotkań warsztatowych online
Poznaj siebie, doceń swoje archetypy i zbuduj spójną i unikatową markę osobistą.
To nie jest warsztat dla leniwych, ale dla ciekawych siebie i gotowych do pracy i autorefleksji, poszerzenia horyzontów i zadania sobie ważnych pytań:
- Jaką markę osobistą chcę zbudować?
- Kim jest odbiorca mojej marki?
- Jaką wartość daję swoją marką?
- Jakim archetypem jest moja marka i jaki ma wynikający
z tego język narracji?
Spotykamy się online w grupie 16.10/23.10/30.10/06.11 + 1 spotkanie indywidualne. Łącznie 12 godzin + zadania między spotkaniami.
Każdy z nas ma markę osobistą, ale nie każdy wie, jak świadomie ją budować, jak nią zarządzać. Podczas tego warsztatu online sporządzisz swoją Mapę Archetypów – kluczowy fundament budowania spójne i autentycznej marki osobistej. Popracujesz nad swoją komunikacją, grupą docelową, pozycjonowaniem produktów i usług oraz nad tym, jakie narzędzia warto do tego wykorzystać.
JAK TO WYGLĄDA?
O marce osobistej mówi się dużo; określenie stało się popularne a samo posiadanie silnej marki jak najbardziej pożądane. Każdy z nas ma markę osobistą, ale nie każdy wie, jak świadomie ją budować, jak nią zarządzać i jakie narzędzia warto do tego wykorzystać. Podczas tego warsztatu krok po kroku wprowadzimy Cię w arkana świadomego budowania spójnej i autentycznej marki osobistej. Podczas tego warsztatu nie zbudujesz marki – na markę pracuje się długo – ale poznasz mechanizmy i pomocne narzędzia, poszerzysz swoją samoświadomość, w którym punkcie tej podróży dziś jesteś i dokąd chcesz dojść.
Warsztat Budowania Marki Osobistej to 5 spotkań co tydzień, 12 godzin intensywnej pracy rozłożonych na:
- 4 spotkania ONLINE w dniach:
- 16.10 w godz. 18:30 – 21:00
- 23.10 w godz. 18:30 – 21:00
- 30.10 w godz. 18:30 – 21:00
- 06.11 w godz. 18:30 – 21:00 - oraz 1 mentorskie spotkanie indywidualne w dowolnie ustalonym terminie, podczas którego one-on-one skupisz się - z moją pomocą - na Twoich indywidualnych potrzebach w kontekście budowania marki osobistej
- pracujemy na żywo online, w aplikacji Mapa Archetypów online oraz na MIRO (wirtualnej tablicy online)
- otrzymasz sporo zadań wdrożeniowych, materiałów i arkuszy pracy
- pracujemy online na żywo, łączymy się poprzez komunikator internetowy - jeśli nie możesz być obecna/y na którymś ze spotkań, postaram się je dla Ciebie nagrać.
Warsztaty odbędą się, o ile zbierze się grupa co najmniej 4 osób.
CO ZYSKASZ?
- Poznasz swoje archetypy i zastanowisz się, jak one wpływają na Twój styl pracy, współpracy i komunikacji
- Zdefiniujesz swoją grupę docelową i cele strategiczne Twojej marki
- Popracujesz nad stylem komunikacji Twojej marki wynikającym z Twoich archetypów
- Sporządzisz swój social network graph (diagram obecności w social mediach) adekwatny do realizacji Twoich celów strategicznych
- BONUS: otrzymasz 5 tokenów do aplikacji Mapa Archetypów Online, by dowiedzieć się jak postrzegają Twoją markę odbiorcy – ćwiczenie „Lustro społeczne”.
DLA KOGO JEST TEN WARSZTAT?
Dla freelancerów i przedsiębiorców
Dla managerów i liderów
Dla szefów projektów
Dla każdego, kto chce świadomie budować autentyczną i spójną markę osobistą
Dla tych, którzy chcą przejąć kontrolę nad swoją marką i nie boją się intensywnej pracy
4 czwartki w godz. 18:30 – 21:00
1 spotkanie indywidualne
PROGRAM
- marka osobista a wizerunek
- co wpływa na naszą markę osobistą?
- 3 etapy budowania marki osobistej
- koncepcja archetypów
- indywidualna mapa archetypów w aplikacji online
- osie potrzeb, archetypy dominujące i uzupełniające
- identyfikacja mocnych stron
- wartości marki
- motywatory i destruktory
- wizja rozwoju marki
- BONUS: zadanie wdrożeniowe po warsztacie – otrzymasz 5 tokenów do aplikacji Mapa Archetypów Online, by dowiedzieć się jak postrzegają Twoją markę odbiorcy – ćwiczenie „lustro społeczne”.
- zdefiniowanie grup docelowych marki i stworzenie ich persony
- zdefiniowanie i pozycjonowanie produktów i usług
- określenie celów strategicznych marki
- plan taktyczny wdrożenia
- zadanie wdrożeniowe po warsztacie
- styl komunikacji Twojej marki wynikający z Twoich archetypów – język marki, słowa klucze, artefakty (innym językiem mówi Mędrzec, Buntownik czy Towarzysz)
- techniki tworzenia narracji (rytuały człowieka, klucze fascynacji, itp.)
- social network graph adekwatny do realizacji Twoich celów strategicznych
- zadanie wdrożeniowe po warsztacie
- Popracujemy razem skupiając się na Twoich indywidualnych potrzebach i celach strategicznych.
Czym jest budowanie marki osobistej?
Pod pojęciem marki osobistej kryje się naprawdę wiele – to przede wszystkim główna koncepcja firmy, idea, która popchnęła Cię do założenia własnej działalności, niezależnie od jej charakteru. Budowanie marki osobistej ma coś z dobrego biznesplanu, tyle że jest bardziej osobiste, indywidualne i dla każdego przedsiębiorcy będzie – zapewne – przedstawiać się w zupełnie odmienny sposób. I właśnie na tym polega misja tego szkolenia: uzmysłowienie sobie, czym marka osobista jest, jak ją kreować rozsądnie i odważnie, a także, do jakich odbiorców się kierować i jakich środków do tego używać. Szkolenie nie stworzy wizerunku i marki ot tak, ale pozwoli zapoznać się z odpowiednimi narzędziami i optymalnymi sposobami ich używania.
Jak przebiega szkolenie z budowania marki osobistej?
Oferowane zajęcia z budowania marki osobistej składają się z szeregu czterech spotkań w wersji on-line, trwających w sumie dwanaście godzin zegarowych. Spotkania nie są wcześniej nagrywane, a wszyscy zapisani uczestnicy biorą udział w sesjach na żywo, dzięki czemu odbiór nie traci na wartości. Taki system prowadzenia zajęć jest bardzo wygodny, ponieważ nie wymaga przemieszczania się na wyznaczone miejsce. Nową wiedzę i umiejętności możesz przyswajać w dowolnym miejscu, w jakim czujesz się najlepiej. Zajęcia z budowania marki osobistej prowadzone są przez dwa autorytety w tej dziedzinie – zawodowego coacha i kreatorki myślenia wizualnego oraz trenerki tworzenia własnej marki za pomocą mediów, w tym Instagrama oraz LinkedIn: Gabrielę Borowczyk i Doris Maklewską.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Podczas czterech spotkań omawiane są wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem firmy od strony wizerunkowej, czyli od strony marki. Poza bazowym pomysłem konieczne jest dopracowanie i doprecyzowanie koncepcji przedsiębiorstwa, znalezienie sposobu na zbudowanie podwalin pod własny, charakterystyczny i rozpoznawalny brand.
Jeśli chodzi o samo budowanie marki osobistej, szkolenie zaczyna się omówieniem archetypów oraz osią potrzeb, dzięki którym można wyjść do rozmów o tworzeniu własnych koncepcji. Drugie spotkanie skupia się na konkretnej firmie i wyeksponowaniu jej mocnych stron, na których można budować markę osobistą. Kolejne spotkanie poświęcone jest komunikacji, związanymi z nią językiem oraz narzędziami, a także planowaniem strategii. Ostatnie spotkanie przeznaczone jest na zapoznanie się z serwisami LinkedIn i Instagram, jednymi z najpopularniejszych dzisiaj środków komunikacji z potencjalnymi klientami.
Dlaczego warto wybrać szkolenie z budowania marki osobistej?
Sukces marki w dużej mierze nie zależy dzisiaj od branży, w jakiej działa firma, ani nawet od szerokości oferty, ilości oferowanych produktów czy oryginalności usług. Znacznie ważniejsze jest zaufanie klientów, to zaś proces długotrwały i wymagający umiejętnego komunikowania się z grupą docelową. W czasach silnie rozbudowanych i oddziałujących mediów to jedyny sposób, aby się dopasować i znaleźć własną ścieżkę dla swojego biznesu.
Który element warsztatu jest najważniejszy?
Przygotowany przeze mnie warsztat został opracowany w taki sposób, aby swoim zakresem objął wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia efektywnej i spójnej komunikacji marki. Nie ma w nim elementów mniej lub bardziej ważnych – każda część warsztatu z budowania marki osobistej dotyczy innej kwestii. Dopiero ich sumaryczne zestawienie daje pełen obraz tego, czym jest i czym powinna stać się Twoja marka, aby zaczęła wyróżniać się na rynku, mówiła do właściwej grupy docelowej, mogła przynosić realne zyski i nie miała kłopotu z pozyskiwaniem nowych, lojalnych klientów. Na każdym etapie poznasz nowe zagadnienia, być może jeszcze dla Ciebie nieodkryte lub dotychczas niejasne, dzięki którym w przyszłości będziesz przebojem zdobywać kolejne rejony w branży. Dowiesz się czym jest:
- mapa archetypów
- unikatowy język marki oparty na niej
- persona grupy docelowej
- poznasz kilka kluczowych narzędzi przydatnych w tworzeniu komunikacji marki: klucze fascynacji, rytuały człowieka, itp
Kiedy warto wybrać szkolenie z budowania marki osobistej?
Każdy moment jest dobry, aby porozmawiać o budowaniu marki osobistej – szkolenie dedykowane jest wszystkim tym, którzy chcą być ekspertami w prowadzeniu swojego biznesu i w ciągłym wprowadzaniu go na coraz wyższe poziomy. Nie ma znaczenia, czy dopiero startujesz ze swoim pomysłem i chcesz wybić się ponad morze innych działalności w tej samej branży, czy może jesteś starym wyjadaczem, który chce zmienić sposób komunikacji oraz postrzegania swojej firmy, przekształcając ją z archaicznej w nowoczesną i dostępną dla każdego klienta. Szkolenie, które dla Ciebie przygotowałam, sprawi, że znacznie lepiej będziesz poruszać się w obrębie własnej marki, czując ją i rozumiejąc jej istotę oraz to, czym chcesz, żeby się stała. Z drugiej strony zaś zastanowisz się, dla kogo jest Twoja marka, kto jest Twoją grupą docelową, i jakie ta grupa docelowa ma potrzeby, aspiracje, bolączki i marzenia. Jak i w czym możesz pomóc odbiorcom Twojej marki.
Prowadzący
Gabriela BOROWCZYK
Trener, facylitator graficzny, coach
Jestem twórcą i właścicielką znaku towarowego Flipowanie® oraz niestrudzoną propagatorką myślenia wizualnego i facylitacji graficznej zarówno w biznesie, jak i edukacji. Jestem również autorką Kart Archetypów i współautorką Kart Opowieści i Kart Transformacji. Kocham to, co robię. 🙂
Doris Maklewska
Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram. Pasjonatka zdrowej kultury organizacyjnej, empatycznej komunikacji biznesowej i… żeglarstwa!
Współpracuje z klientami indywidualnymi i organizacjami takimi jak Bonduelle, Experience Corner, Brainwave.,,
Na szkoleniach stawia na indywidualne cechy uczestników, opierając się na ich dostępnych zasobach, pokazując ich wpływ na potencjał organizacji.
W trakcie szkoleń wykorzystuje wieloletnie doświadczenie improwizacyjne. Jej pierwszy Talent Gallupa, to Woo. 🙂
Co mówią klienci?
Opinie spontaniczne
Polecam wszystkie warsztaty Gabrysi Gabriela Borowczyk. To, co Gabi robi na warsztatach, to przechodzi ludzkie pojęcie. Flipowanie, podróż bohatera, archetypy – można wymieniać bez końca. Od warsztatu z Gabi właśnie zaczęłam poważnie myśleć o zmianie swojego startu na mój Statek St-38. Od Gabi to się wszystko zaczęło. Ogromna wiedza, przekazywana w przystępny sposób. Wyjątkowy trener. Polecam z całego serca1
Marta Idczak
Jestem “na świeżo” po dwóch online’owych kursach Gabrysi. Rewelacja! Prowadzenie krok po kroku, przekazywanie wiedzy w nie tylko przystępny, ale też bardzo życzliwy, przyjazny, spokojny sposób, z humorem i pozytywną energią. Cenne, inspirujące materiały do pobrania. Talent Gabrysi, który chciałoby się powiedzieć “zaraża” i nakręca do działania. I co jest bardzo wartościowe – po ukończeniu kursu można wracać ponownie do dowolnych modułów. No i hasło “tak miało być!” – uwielbiam!:) Znając Gabrysię ten kurs nie mógł się nie udać – tak MUSIAŁO być!
Joanna Mrugalska
Gabrysia jest jak mag i dzieje się magia tam, gdzie się pojawi. Pracuję z jej Kartami Archetypów. Są świetnym narzędziem. Do pracy z marką osobistą, strategią produktu, komunikacją managera/lidera, firmy, produktu, czy usługi. Możliwości nieskończone… Zawsze działają, wciągają uczestników, budzą kreatywność, otwierają. Wow.
Zuzanna Mazurek
Polecam bardzo merytoryczny, ciekawy i solidnie przygotowany kurs Flipowanie. Kurs podstawowy jest pełen wartościowej wiedzy również dla osób z pewnym doświadczeniem w sketchnotingu. Dziękuję Gabrysiu.
Milena Jastrzębska
Przerobiłam kurs dla zaawansowanych Flipowanie. Kurs jest rewelacyjny i dostałam w kursie więcej niż oczekiwałam. Mnóstwo przykładów i ciekawych rozwiązań, pięknie przygotowane karty do druku, aby powtórzyć przerobiony materiał. Dodatkowo kurs jest pięknie zmontowany – częste zmiany scen, przez co bardzo fajnie się ogląda i wcale nie nudzi. Dodatkowo Gabrysia ma świetne poczucie humoru i co chwilę rozbawia jakimś dowcipem. Cały kurs znajduje się na profesjonalnej platformie, na której miałam możliwość oznaczania ukończonych lekcji- to bardzo przydatne, jeśli wracamy do kursu po pewnym czasie. Po przerobieniu kursu miałam już niejednokrotnie możliwość wdrożenia wiedzy i wskazówek z kursu, gdyż dużo zostaje w głowie, a prowadząca ma niesamowitą charyzmę i umiejetność obrazowania omawianych tematów. Polecam.
Mariola Nowak-Jäger
Zapisz się na listę oczekujących
BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ SZKOLENIE ONLINE
- 4 spotkania ONLINE
- oraz 1 mentorskie spotkanie indywidualne w dowolnie ustalonym terminie, podczas którego one-on-one skupisz się - z moją pomocą - na Twoich indywidualnych potrzebach w kontekście budowania marki osobistej
- otrzymasz sporo zadań wdrożeniowych, materiałów i arkuszy pracy