Przejdź do treści
Flipowanie Gabriela Borowczyk: myślenie wizualne, flipchart, facylitacja graficzna i sketchnoting online
  • Flipowanie® online
    • Flipowanie® – Kurs PODSTAWOWY
    • Flipowanie® – Kurs Dla ZAAWANSOWANYCH
    • Flipowanie® – Kurs LITERNICTWA
  • Archetypy online
    • Kurs on-line dla coachów
    • Mapa Archetypów on-line
  • Prezentacje
  • Najbliższe Warsztaty
    • Flipowanie® – warsztat stacjonarny
    • Budowanie Marki Osobistej – warsztat stacjonarny
  • VOD Dla Młodzieży
  • SKLEP
    • Archetypy online
    • FLIPOWANIE® – kursy online
    • Flipowanie® – warsztaty
    • Karty, Mazaki i Akcesoria
    • Nagrania webinarów
    • Prezentacje – kurs online
    • Tokeny – Mapa Archetypów
    • Warsztat online
    • Warsztaty stacjonarne
    • Vouchery
    • Wszystkie produkty
  • Blog
  • Kontakt
    • O mnie
  • Zaloguj się
  • Cart/0,00 zł
    0

5 KORZYŚCI Z BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ

Świadome budowanie marki osobistej jest kluczowe dla przedsiębiorców (szczególnie mikro przedsiębiorców – wiem, co mówię, sama takim jestem), freelancerów i każdego eksperta w swojej dziedzinie.  Przychodzi mi na myśl co najmniej pięć korzyści z wytrwałego budowania spójnej i autentycznej marki osobistej:

  1. WYRÓŻNIENIE: ciekawa marka osobista pomaga wyróżnić się na zatłoczonym rynku, prezentując ich czasami nawet unikalne umiejętności, doświadczenia i system wartości – a to cenią sobie odbiorcy marki. Ostatnio pisałam post o unikatowym języku marki wynikającym z archetypów – to jeden z aspektów wyróżnienia się.
    Zobacz: https://flipowanie.pl/blog/archetypy-i-marka-osobista/unikatowy-jezyk-marki/
  2. WIDOCZNOŚĆ: dzielenie się wiedzą, postowanie i angażowanie się w merytoryczne dyskusje np. na LinkedIn, zwiększa widoczność eksperta w branży. Poprzez konsekwentne udostępnianie wartościowych przemyśleń, wskazówek i treści – przedsiębiorcy mogą pozycjonować się jako „thought leaders” – liderzy merytoryczni i zdobywać uznanie wśród obserwujących. Co z kolei budzi:
  3. ZAUFANIE: spójna marka osobista wzbudza zaufanie. Według badania przeprowadzonego przez Nielsen, 71% konsumentów ufa rekomendacjom osób, których nie zna osobiście, ale obserwuje i uznaje za influencerów – ciekawe ale dodałabym tu tylko jeszcze koniecznie AUTENTYCZNOŚĆ jako najszybszy sposób na budowanie zaufania w relacjach z innymi i spełnienia w sobie – jak mówi dr Brene Brown. Nie wyobrażam sobie budowania zaufania jako efekt nieetycznych działań bądź opisywanie nieprawdziwych zdarzeń.
  4. LOJALNOŚĆ MARKI: personal branding sprzyja lojalności marki – szczególnie, kiedy odbiorcy skorzystali z Twoich produktów bądź usług czyli doświadczyli marki (brand experience). Zadowoleni obserwują Cię, chcą być z Tobą w kontakcie, ufają i rekomendują innym, kibicują lub aktywnie wspierają w kolejnych przedsięwzięciach.
  5. NETWORKING: poszerza sieć klientów. Jeśli piszesz treści, które są inspirujące, poszukiwane i przydatne, zwiększasz grono obserwujących. Spójna marka przyciąga nie tylko klientów, ale również potencjalnych współpracowników, możesz otrzymać zaproszenia do projektów lub wystąpień publicznych jako ekspert w danej branży.

Inwestując w autentyczny i spójny personal branding masz wpływ na swoją branżę, kształtujesz ją i zmieniasz świat. Zabrzmiało górnolotnie? Jeśli wpłynąłe/aś choć na jedno ludzkie istnienie (mam nadzieję pozytywnie), zmieniłe/aś świat.

I niech ta moc nas zachęca do bycia lepszymi niż byliśmy wczoraj.
Gabriela Borowczyk

Podziel się tym artykułem ze znajomymi

Zostaw komentarz Anuluj odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Zapisz się na newsletter, a nie umknie Ci wtedy żadna tajemna wiedza.

Popularne wpisy

Loading...

Dariusz Góras, NOTESTORMING

Tagi

Tagi
#agile #scrum #startstopcontinue 7habits 7nawyków akcentkolorystyczny archetypy archetypy marki arkusze pracy bikablo BookSketchnote branding budowanie marki osobistej christmas Covey facylitacja graficzna flicphart flipchart flipowanie jakpisać kreatywność kurs online liternictwo mapa archetypóww marka osobista Martin Hausmann moderator mysleniewizualne myślenie wizualne nauczyciel notatka graficzna notatka wizualna notatki graficzne personal branding piramida Lencioniego poletekstowe scrum master sketchnoting szkolenia textcontainer trener warsztaty wizualizacja wyspywyrazowe xmas

O mnie

Gabriela BOROWCZYK

Trener, facylitator graficzny, coach

Jestem twórcą i właścicielką znaku towarowego Flipowanie® oraz niestrudzoną propagatorką myślenia wizualnego i facylitacji graficznej zarówno w biznesie, jak i edukacji. Jestem również autorką Kart Archetypów i współautorką Kart Opowieści i Kart Transformacji. Kocham to, co robię. :-)

Facebook Instagram Youtube Linkedin
Masz pytania?

Szukasz szkoleń dla pracowników?
Interesują Cię pakiety dla firm?

Więcej informacji
601 284 670
kontakt@flipowanie.pl

Obserwuj mnie w social media. Spodziewaj się magii i inspiracji.

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Sklep

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Prezentacje PPT
  • Myślenie wizualne
  • Archetypy marki
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Prezentacje PPT
  • Myślenie wizualne
  • Archetypy marki

Oferta

  • Twoje zamówienia
  • Ustawienia konta
  • Szkolenie z facylitacji
  • Notatki wizualne
  • Budowanie marki osobistej
  • Sketchnote
  • Twoje zamówienia
  • Ustawienia konta
  • Szkolenie z facylitacji
  • Notatki wizualne
  • Budowanie marki osobistej
  • Sketchnote

Kontakt

  • 601 284 670
  • kontakt@flipowanie.pl
  • 601 284 670
  • kontakt@flipowanie.pl

Firma

MarkaPRO Gabriela Borowczyk
Jeżewskiego 5c/38
02-796 Warszawa
NIP: 522 190 50 38

Zapisz się na newsletter!!

A w nim więcej magii. Nie umkną Ci nowości i wpisy na blogu.